Muisteluita...

This is the shit

Muisteluita...

Postby Antiampuja » Sat 2011-03-19 14:03

Oli tylsää ja hiljasta, niin päätin keksiä jotain uutta.
Muistatko millä tavoin sinä aloitit airsoftin tai onko sinulla muita tärkeitä muistoja. Ite muistan edelleen miten alotin:

Olin 11 ja kaverilla oli vemppu pistooli. Ammuskeltiin sillä jotain random puskia jossain metässä ja kysyin vanhemmilta että saanko mäki pyssyn. Ne oli silleen et "mimmosta se airsoft on ja pitäis olla joku alue" Se jäi sit siihe pariks viikoks, kunnes äitin työkaverin poika Otto kuulemma harrasti airsoftia. Mun äiti sitte pyysi sitä Ottoa esittelemään harrastusta ja vanhemmatkin myöntyi täten ostamaan mulle vempun. Seuraavana sunnuntaina menin kettuskille kyseisen aseen kanssa(joku vemppu m16...) ja siitä asti oon harrastanu. :lol:
Everybody knows when it's time to shoot!
Antiampuja
 
Posts: 15
Joined: Mon 2011-02-28 19:08
Location: Kaijonranta, Oulu, Finland, Fennoskandia, Europe

Re: Muisteluita...

Postby jogge » Sat 2011-03-19 14:52

Jätkä on ollu onnekas, kun on saanu oikeaa opastusta ja infoa harrastuksesta.

Täällä Ruukissa ei ollu mun alottaessa minkäänlaista järjestäytynyttä toimintaa, joten yksinkertaisesti ei tiedetty mistään mitään. Taisin olla alottaessani siinä sun iän tienoilla.
Satuttiin vaan omistamaan kuulapyssyt ja ei tehny tiukkaakaan keksiä, mitä niillä pitäs tehdä. Suojalaseja ymmärrettiin sentään käyttää.
Tosin, aluksi arvioitiin ilotulitelasien kestävyys vähän yläkanttiin :)

Liikuskeltin sitten aseiden kanssa Ruukin syrjäkujia etsien makeita pelipaikkoja - asekasseista ei ollu tietoakaan, mut hei, meillä ei edelleenkään ollu mitään hajua harrastuksesta, täällä oli vain wittman. Selittää paljon?
Nyt myöhemmin onkin tullu mietittyä, et minkähänlainen kuva ollaan saatu syövytettyä vastaantulevien mieleen. 11v skidit tulee vastaan leikkipyssyjen kanssa... Perus kuva airsoftista.
Löydettiin netistä sitten Softaaja.fi:n -nettisivut, valaistuttiin, hävettiin tekosiamme ja alettiin käymään peleissä Raahessa. Opittiin hetki hetkeltä enemmän harrastuksesta ja siihen kuuluvista normeista sekä velvollisuuksista.
Juoksuhauta oli heino paikka. Myytävien varusteiden otsikot oli täyttä hepreaa vielä sillon :D
Karaistuttiin, ja eka skenu tuli käytyä aika myöhään - 15 vuotiaana Oulussa. Skenuna oli Road to Abadan, muistaakseni.

Omien kokemusten perusteella pidän aktiivisia yhdistyksiä, muuta järjestäytynyttä toimintaa sekä yksityisiä arvossa - aloittelijat saa heti alussa infoa harrastuksesta, vanhempia unohtamatta.
Siksi onkin suht ikävää mm. PPA:n nykyinen tila. Toivottavasti paranee pian...
jogge
Koala
 
Posts: 223
Joined: Wed 2010-07-21 17:54

Re: Muisteluita...

Postby Antiampuja » Wed 2011-03-23 21:55

Okei, Otetaan näin: Aina, kun joku sanoo toisen nimen omassa muistossaan, niin nimetty henkilö kertoo jonku hianon hetken tai tän alkuperäsen idean eli miten on aloittanut. Esim nyt ku wittmanin nimi on mainittu, niin wittman kertoo jonkun muiston softaukseen liittyen.
Yksinkertaista! :mrgreen:
Everybody knows when it's time to shoot!
Antiampuja
 
Posts: 15
Joined: Mon 2011-02-28 19:08
Location: Kaijonranta, Oulu, Finland, Fennoskandia, Europe


Return to Shit talk

cron